Anecdotes

050817

Gökyüzünün güneşin oyununa gelip de binbir türlü hal alması gibi

Senin hayatıma saçtığın ışık.

Senine aydınlandım, seninle renklendim.

Fakat bir kelebeğin ömrü gibi kısaydı ömrümüz.

Bana verdiğin renklerin sonsuzluğuna inanmıştım; ne zaman hayatın bitivericeğini bilmemek böyle olsa gerek.

Biliyor muydun yoksa sen, beni öyle uzaktan kanatırken sonumuzun geldiğini?

Bana gel dedin, gel burası daha aydınlık. Gelemedim, sana daha yakın olamadım. Tekrar aynı renkleri yaşamaktan korktum, tekrar ışığınla kanamaktan.

Başka bir kentte seni sayısızca başka sokaklarla ve başka hayatlarla bağdaştırmaktan kaçtım. Yani, olur da bir gün beni tekrar terk edecek olsaydın, seni bana hatırlatacak anılardan kaçtım.

Gelemedim.

Seni daha çok sevmekten korktum.

Leave a Reply

